Squash pizzabund

Sprød og lækker squash pizzabund.

Denne squash pizzabund er utrolig velsmagende og sprød. Denne opskrift er keto, lchf, gluten fri og perfekt til når du har lyst til pizza men ikke vil have en mel bund.

Jeg må ærligt indrømme jeg ikke bryder mig ret meget om blomkåls pizza, eller en blomkåls pizzabund. Der er for meget kål smag over den. Derfor prøver jeg gerne nogle nye måder at lave en god pizzabund på. Det tager jo gerne lidt tid og lidt tests før det bliver helt godt nok til at komme på bloggen. MEN nu er jeg klar med denne sag squash pizzabund. Altså en squash pizza.

Den blev sørme også godkendt af min mand, som slet ikke er blomkålspizza fan. Så meget at denne squash pizzabund er blevet bestilt en gang om ugen hver uge.

Grunden til at denne pizzabund er så god og sprød er fordi den bliver bagt på begge sider.

squash pizzabund - keto

Her ser du squash pizzabunden med meget tyndt skåret rødløg og ost.

squash pizzabund, keto, gluten fri, lchf

Jeg valgte at putte rucola, parma skinke, rød pesto med ekstra oliven olie og pinjekerner på denne squash pizzabund som. Det var en super lækker og smagfuld pizza og kan kun anbefales.

Hvis du også bare har oste craving fordi du kører low carb så put 2-3 forskellige oste på og lave den vildeste oste pizza (hvis du er i tvivl så har jeg vildt meget oste pizza craving lige nu).

For at denne pizza kan være low carb er du nød til at spare på løg og din pesto skal være så low carb som mulig. Tilsæt gerne ekstra olie.

Squash pizzabund

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (11 stemmer, gennemsnit: 4,73 ud af 5)

Denne squash pizzabund er utrolig velsmagende og sprød. Denne opskrift er keto, lchf, gluten fri og perfekt til når du har lyst til pizza men ikke vil have en mel bund.

Ingredienser

Instruktioner

1

Tænd ovnen på 200 grader.

2

Riv squash fint.

3

Pres al væsken ud af squashen i et klæde.

4

Riv ostene fint.

5

Bland alle ingredienserne sammen i en skål.

6

Rør rigtig godt rundt.

7

På en bageplade med bagepapir hældes massen ud.

8

Form den som en tynd cirkel. Den skal være tynd som mulig, uden du kan se bagepapiret.

9

Bag den i 20 min, den skal være gylden.

10

Tag et stykke nyt stykke bagepapir og brug det til at vende dejen om på.

11

Bages igen i 15 min.

12

Put dit fyld på og bag i ca 15 min.

Leder du efter en anden slags pizzabund end squash pizzabund så finder du en lavet på sød kartoffel lige her.

sød kartoffel pizzabund

Har du forslag til andre pizzabunde jeg skal lave?

Skriv dit ønske i kommentaren her under.

Mange tak fordi du følger med.

Hvis du deler min opskriftsquash pizzabund bliver jeg så utrolig glad.

Derudover elsker jeg at få billeder hvis du laver opskriften, deler det gerne på Insta og fb.

Med venlig hilsen

Kathrine

1 Kommentar

  1. Cathrine 19. juli 2019 klokken 15:45

    Det er den bedste sunde pizzabund jeg nogensinde har lavet selv!

    Svar

Skriv en besked

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *